sobota, 5 stycznia 2019

Owce szydełkowe - zabawki, breloczki

Owce szydełkowe zrobiłam na szydełku z trzech rodzajów włóczek. 

W pierwszych, mniejszych - głowa i nogi są zrobione z włóczek akrylowych - Kotek, Kocurek, Sara.

Tułów zrobiłam z włóczki fantazyjnej Alize Softy -białej, cieniowanej i tęczowej.


Włóczkę Alize Softy kupiłam w sklepie kamart.net u sympatycznej i kompetentnej pani Kasi. :)

Moje mniejsze szydełkowe owce były breloczkami. 




Długo mi zeszło zanim na "warsztat" wzięłam włóczkę Himalaya Dolphin Baby - mięciutką, milutką włóczkę poliestrową (również kupioną w kamarcie). 

Leżała w pudełku i czekała na dobre czasy ;) W międzyczasie naczytałam się o tym, jak ta włóczka się zachowuje podczas pracy. Trochę się jej bałam... Aż w końcu zrobiłam z niej maskotki owieczki. I...i zakochałam się w tej włóczce. 

Zaczęłam się zastanawiać, dlaczego tak długo się przed nią broniłam? Owszem, trzeba bardzo uważać podczas robótki, bo trochę trudno znajduje się miejsca do wkłucia szydełka, ale powolutku da się zrobić. 

Trzeba również uważać, bo końcówki się strzępią. Ale i na to jest rada. Należy je przypalić i po kłopocie.

Sama maskotka jest bardzo miła w dotyku. Na pewno dzieciom się spodoba.
Moje owce szydełkowe mają ok. 22 i 24 cm wysokości. W środku mają wypełnienie poliestrowe. Pyszczek i łapki zrobiłam z Yarn Art Jeans. Na pyszczku zamontowałam bezpieczne oczka.





Poniższe owieczki zrobiłam z włóczki Aksamitek i La Passion Clover.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz