piątek, 9 listopada 2018

Szydełkowe ubrania dla dorosłych

Ubrania dla dorosłych to nie lada wyzwanie. Długo się zbierałam, żeby jakieś zrobić. Bardzo mi się podobały niektóre sweterki czy bluzki zrobione na szydełku, ale bałam się, że nie dam rady. 

Na początku "ćwiczyłam" robiąc ubranka dla lalek.

Aż w końcu się odważyłam i zrobiłam bluzki dla siebie. Bardzo spodobał mi się wzór ananasy, którym jest zrobiona niebieska bluzka. Zakochałam się w tym wzorze. Trochę mi zeszło zanim ją zrobiłam. Oczywiście nie obyło się bez prucia. Ale w końcu się udało! 

Jestem z niej bardzo zadowolona. Bardzo dobrze się w niej czuję. Zrobiłam ją z włóczki akrylowej Kocurek. Na żywo kolor jest nieco jaśniejszy - szafir.




Narzutkę zrobiłam na szydełku z przędzy bawełnianej Seagull Pyramid. Ta przędza ma delikatny połysk. Można ją prać w pralce. A jeśli ktoś by chciał, żeby była sztywniejsza, można ją delikatnie ukrochmalić.




Szydełkowe kołnierzyki kiedyś były ozdobą każdej sukienki lub bluzki. Teraz znów wracają do łask. Kołnierzyki zrobiłam z kordonków bawełnianych, m.in. Ariadna Muza 20. Można je prać w pralce, krochmalić i prasować.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz