poniedziałek, 19 listopada 2018

Słonie szydełkowe - zabawki, breloczki

Słoń, zwłaszcza z podniesioną trąbą, ma nam przynosić szczęście. Zatem zrobiłam kilka modeli, żeby tego szczęścia duuużo przyniosły :)

Moje słonie miały różne wielkości. Były zabawki/przytulanki, które miały ok. 20-25 cm wysokości oraz breloczki. Zrobiłam je z różnych rodzajów włóczek akrylowych, mi.in. Kotek, Kocurek, Mimoza Natura, Sara, Yarn Art Baby Color. Wyjątkiem jest słoń cieniowany zrobiony z włóczki - mieszanki akrylu z bambusem. 
Słonie w środku mają wypełnienie poliestrowe lub kulkę silikonową. można je prać ręcznie.



Tego cieniowanego słonia zrobiłam z włóczki Alize Baby Best Batik Design - mieszanki akrylu z bambusem. Słoń miał ok. 25 cm wysokości. To doskonała maskotka/przytulanka dla dziecka, zwłaszcza maluszka.










Słonie breloczki to oryginalna ozdoba/zawieszka do kluczy, torebki czy plecaka. Mają ok. 6-7 cm długości i ok. 5 cm wysokości. U góry mają doczepione struny lub karabińczyki. Dzięki nim można je zaczepić do kółka do kluczy, przy torebce czy plecaku.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz