wtorek, 6 listopada 2018

Poduszki szydełkowe i szyte

Poduszki sprawiają, że pomieszczenie staje się bardziej przytulne. Można się śmiało na nich oprzeć, lub do nich przytulić.

Ciekawym wyzwaniem było dopasowanie filetowej części zrobionej na szydełku do satynowej poszewki, na której zostały nadrukowane stare zdjęcia. Szydełkową część zrobiłam z kordonka bawełnianego Muza 20.

Ta poduszka mogła być oryginalnym prezentem np. na Dzień Babci. Nadrukowane zdjęcia mogły przedstawiać jej wnuki.



Część poduszek jakie zrobiłam, miała zwierzęce kształty. 

Pojawiła się poduszko-zabawka koń. Gdy była spięta, była zabawką/przytulanką. Gdy się ją rozpięło, można było się na niej położyć. te poduchy zrobiłam swoim bratankom. Dzieci były bardzo z nich zadowolone i chętnie się nimi bawiły a później na nich spały.




Poduszka szczur powstała na 30 urodziny miłośniczki tych gryzoni. Szczurek dostał na imię Aleksander.


Konie i szczura zrobiłam z włóczek akrylowych. W środku miały wypełnienie poliestrowe.

Ciekawym wyzwaniem było zrobienie poduszek owiec. Owce po złożeniu są zabawkami/przytulankami. Natomiast po rozłożeniu są poduszkami. Wymiary poduszki ok. 20x30 cm.

Owce zrobiłam częściowo na szydełku i częściowo na drutach. Zrobiłam je z włóczki Kotek oraz Yarn Art Happy.




Wałek-cygaro - to poduszka, która powstała na specjalne zamówienie dla miłośnika tego typu używki. Na urodziny Michała. Cygaro miało ok. 1 metra długości i ok. 40 cm w obwodzie. Wałek-cygaro  zrobiłam z trzech kolorów z włóczki akrylowej Kotek. W środku włożyłam wypełnienie poliestrowe takie jak w poduszkach do spania. 




Wałek w cekiny uszyłam z dekoracyjnej tkaniny. Wałek miał ok. 1 metra długości i ok. 40 cm w obwodzie. W środek włożyłam wypełnienie poliestrowe takie jak w poduszkach.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz