wtorek, 13 listopada 2018

Motyle, biedronki, pszczoły - owady szydełkowe

Motyle, biedronki, pszczoły - owady szydełkowe to oryginalne ozdoby na okno oraz jako breloczki.

Szydełkowe biedronki zrobiłam z różnych włóczek akrylowych, np. Kotek, Kocurek, Sara, La Passion Clover, Alize Sekerim. Można też wykorzystać resztki włóczek. Biedronki mają ok. 4-5 cm długości. W środku mają wypełnienie poliestrowe. 


Szydełkowe motyle zrobiłam z różnego rodzaju kordonków bawełnianych, m.in. Muza 20, Stokrotka Altin Bassak. Motyle są usztywnione specjalną miksturą. 

Motyle mogą być oryginalną ozdobą na okno, firankę czy na ścianę. 




Szydełkowe pszczoły powstały na Dzień Pszczoły organizowany w Centrum Edukacji Leśnej w Marculach koło Iłży. Pszczółki breloczki mają ok. 5-6 cm długości. Pszczoły zabawki mają ok. 12-15 cm długości. 

Pszczoły zrobiłam z włóczek akrylowych: Sara, Kocurek. Pszczółki tak się spodobały mojej mamie, że teraz ona mi je robi. :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz