piątek, 2 listopada 2018

Króliki, zające na szydełku

Króliczki, zajączki to kolejne zwierzątka uwielbiane przez dzieci. Dlatego nie mogło ich zabraknąć w moich pracach.

Są i małe, które mogą być breloczkiem, ale również i większe - przytulanki.

Króliki, zajączki mają od ok. 10-12 cm do ok. 25-30 cm wysokości. Zrobiłam je z różnych włóczek, m.in. Nako Baby Tweed Joyful, Sara, Kotek, Kocurek. W środku mają wypełnienie poliestrowe.





Tą parę królików zrobiłam na szydełku na bazie wzoru Orlica Craft. Wzór troszkę zmodyfikowałam. Króliki mają ok. 30-35 cm wysokości (od ziemi do końca uszu). W środku mają wypełnienie poliestrowe.









Te dwa króliczki wykonałam z cieniowanych włóczek. Króliki powstały na wzorze misiów Lanukas, trochę przeze mnie zmodyfikowanym.



Poniższe króliki robiłam "na farta", czyli nie mając na nie żadnego wzoru. Patrzyłam tylko na zdjęcia znalezione w internecie.






Miętowy królik zrobiony z włóczki Sara - od ziemi do czubka głowy ma ok. 26 cm wysokości, a do końca uszu ok. 34 cm wysokości.



Oprócz dużych królików wreszcie pojawiły się też te zabawki w wersji mini, czyli jako breloczki do kluczy, plecaka czy torebki. Króliki mają ok. 5-6 cm wysokości. Zrobiłam je z włóczki Sara.




Te pluszowe króliki zrobiłam z włóczki Himalaya Dolphin Baby.




Królik Peep powstał z włóczki akrylowej Mimoza Natura. Ma ok. 15 cm wysokości (do końca uszu).



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz