piątek, 2 listopada 2018

Buciki, czapki, ubranka dla dzieci

Czapki, buciki, sweterki, getry, rękawiczki, opaska - to tylko niektóre z ubrań jakie zrobiłam dla dzieci. 

Czapki zrobiłam na szydełku i na drutach z różnych włóczek akrylowych i mieszanek bawełny z akrylem (Holly, Kotek, Mimoza Natura Baby, Bon Bon Ince). Wśród wzorów są m.in.: czepki (do sesji), gładkie czapki szydełkowe, czapki zwierzątka (dalmatyńczyk, tygrysek), bajkowe (minnie i minionek), czapki smerfetki zrobione na drutach, kapelusze i berety.

Jest też czapeczka zajączek, która wraz z rampersem tworzy komplet do sesji fotograficznej.





















Sweterki zrobiłam na drutach z włóczek akrylowych. 

Podobnego materiału użyłam do zrobienia bucików (Yarn Art Yeans, Holly, Kotek, Mimoza). Wśród bucików są trampki, baleriny czy buciki a'la dynia.


Biała czapeczka i buciki z kwiatkiem były podszyte polarem. Ten komplet miała na sobie mała Haneczka w dniu chrztu.


















Ciekawym wyzwaniem było zrobienie śliniaczka na szydełku. Niny zwykły prostokąt, ale przyspożył mi trochę problemów. W końcu się udało. Śliniaczek zrobiłam z Yarn Art Jeans. Ma ok. 17 cm wysokości (do wycięcia pod szyjkę) i ok. 23 cm szerokości. Na śliniaczku, kolorowymi włóczkami, wyhaftowałam napis: Mamo to ja oraz imię dziewczynki, dla której został zrobiony.




I na koniec jeszcze szatka, na której wyhaftowałam imię dziecka i datę chrztu.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz