piątek, 9 listopada 2018

Bielizna szydełkowa damka i męska

Dobra bielizna potrafi czynić cuda! A jeszcze taka zrobiona na szydełku... 

Zobaczcie jaką bieliznę damską i męską kiedyś zrobiłam. 

Na początek ocieplacze męskie :) Zrobiłam je z różnych rodzajów włóczek akrylowych, np. Kotek, Kocurek, Sara. Mają też różne kształy. Jest osiołek, łoś, biedronka, czarny amor. Kiedyś zrobiłam też wróbla i konika :) 

Ocieplacze męskie są oryginalnymi prezentami dla panów w każdym wieku z poczuciem humoru. Często są kupowane na 18.








Bieliznę damską zrobiłam na szydełku z kordonka bawełnianego Muza 20 i z przędzy bawełnianej Maxi. Dzięki temu tę bieliznę można nosić. Spokojnie można też ją prać w pralce.

Komplet składa się z biustonosza i stringów zrobionych z elementów.









Na koniec prezentuję Wam podwiązki. Tak, tak, podwiązki :) Zrobiłam je dla koleżanek wychodzących za mąż. Podwiązki zrobiłam na ich prośbę. Miały oryginalną ozdobę na nodze.

Podwiązki zrobiłam na szydełku z kordonka bawełnianego Muza 20. Ozdobione są satynową wstążeczką i koralikami. Żeby lepiej się trzymały nogi od spodu doszyta jest gumka. 




Robiąc zdjęcia podwiązce wpadłam na pomysł, żeby przymierzyć ją na rękę. Gdyby ją trochę zmniejszyć, to byłaby ciekawa ozdoba. Jak Wam się podoba?







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz