czwartek, 25 października 2018

Psy szydełkowe

Pies, piesek, pieseczek - ileż mają fanów. Wiele osób mnie pytało: "Zrobisz mi jakiegoś psa?" I w końcu zrobiłam, choć niektóre z nich były wyzwaniem. Zrobiłam jamnika, pudla, labradora i Reksia.

Reksio to jedna z bajkowych postaci mojego dzieciństwa. Nie mogłam się oprzeć, żeby go nie zrobić. Powstały breloczki Reksio, które są oryginalną ozdobą plecaka czy torebki. 

Niektórzy mówili, że nie ten kolor łatki, ale... No właśnie... Zaczęłam szukać, sprawdzać i okazało się, że kolor łatki nieco się zmieniał. Dlatego i u mnie łatki mają różne kolory. Zresztą i Reksia zrobiłam w różnych kolorach.













Pudel przysporzył mi trochę kłopotów. Dostałam zdjęcie, na podstawie którego miałam go zrobić. To było zdjęcie psa, którego mieli moi znajomi. Psa już nie ma, a ich córka wpadła na pomysł żebym zrobiła go na szydełku. Szydełkowy pudel był jej prezentem dla rodziców na 30 rocznicę ich ślubu.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz