czwartek, 1 listopada 2018

Misie szydełkowe - zabawki, breloczki

Misie to prawdziwi przyjaciele wielu dzieci. Któż z nas ich nie miał? Miś Uszatek czy miś Koralgol to bohaterowie z dzieciństwa wielu z nas. 

Być może niektórzy z nas mają jeszcze gdzieś schowane swoje misie?...

Misie to zabawki ponadczasowe, do których dzieci tulą się gdy zasypiają. Misie znają wiele tajemnic dzieci...

Dlatego i ja postanowiłam je zrobić. Moje misie zrobiłam na szydełku z różnych włóczek, m.in. Alize Softy, Alize Cotton Gold, Yarn Art Jeans Crazy, Kotek, Kocurek, Sara. W środku mają wypełnienie poliestrowe. 

Moje misie mogą być zabawkami/przytulankami - oryginalnymi prezentami dla naszych milusińskich.

Te mniejsze służą jako breloczki. Misie mają różne wysokości, od ok. 7 cm do ok. 30 cm.















  

















Miś koala powstał z włóczki akrylowej Sara. Ma bezpieczne oczka i nos. Koala ma ok. 14 cm wysokości.



Ten kolorowy miś powstał ze wzoru Pasart.




Płaskie głowy misiów posłużyły jako ozdoby, które były przyczepione do "tortu" z pampersów. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz