środa, 24 października 2018

Lalka typu Lalylala

Kiedy po raz pierwszy zobaczyłam w internecie lalkę Lalylalę, od razu mi się bardzo spodobała. Od tamtej pory bardzo chciałam ją zrobić. 

Trochę mi zeszło zanim zdobyłam wzór, ale w końcu się udało. Od tamtej pory zrobiłam ich kilka. 


Oryginalny wzór poddałam kilku modyfikacjom. Dzięki temu powstały różne rodzaje tych lalek, duże i małe - m.in. lala mamusia, lalki "kwiatowe", a nawet takie, które nawiązywały do osób je zamawiających. 


Moje lalki Lalylale mają różne wysokości. Małe ok. 10-14 cm (te najmniejsze mogą być breloczkami), duże ok. 25-30 cm. Charakterystyczne cechy tych lalek to długie ręce, krótkie nóżki, oczy dosyć szeroko rozstawione i brak ust.

Robię je na szydełku z różnych rodzajów włóczek, m.in.: akrylowych bądź mieszanek akrylu z bawełną, np. Kotek, Kocurek, Sara, Yarn Art Jeans, Vlna Hep.


































1 komentarz: